مبلمان اداری

مبلمان اداری امروزه با پیشرفت تکنولوژی ظاهر نقش مهمی در دنیا به وجود آورده است.

مسلما اولین دلیل که باعث می شود ، اشخاص جذب موضوعات اشیاء مختلفی شوند

ظاهر آنهاست در شرکتها و ادارات هم دکوراسیون ، چینش محیط  و وضعیت

محیط کار، هم بر روی کارکنان یک شرکت یا اداره تاثیر می گذارد.

و هم بر روی کسانی که به آن جا مراجعه می کنند زمانیکه وارد یک

اداره و یا شرکتی می شویم ، مبلمان اداری ، میزها ، صندلی ، قفسه های

مخصوص نگه داری اسناد و یا فایلهایی  را مشاهده می کنیم. 

مبلمان اداری

مبلمان اداری

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۵۷۴۰۴۳ و ۰۹۱۲۲۰۲۹۷۶۰ تماس حاصل فرماید . 

استفاده از مبلمان اداری مناسب  با فضای دفتر ، اداره و یا شرکت دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های متعددی می‌باشند و به نوعی می تواند نشان دهنده ی مهم بودن نظم و آراستگی در محیط کار باشد.

برای نمونه می‌توان گفت که مبلمان اداری باعث می‌شوند  تا فضای داخلی اداره‌ها

و شرکت‌ها خیلی شیک‌تر باشد ، از فضای بی استفاده به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

طراحی محیط کار زیباتر شود ، حتی باعث بهبود راندمان کار می شود.

 شرکت کاریس به‌ عنوان شرکتی که در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری فعالیت می کند.

انواع مبلمان اداری را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود ارائه می دهد.

کارشناسان و طراحان کاریس ،  طرح های پیشنهادی را مطابق با استانداردهای روز در نظر می گیرند

و سعی دارند تا با کمترین هزینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

انواع محصولات مبلمان اداری

محصولات مختلف گروه کار یس در زیر برای شما مشتریان عزیز قرار داده شده است.

پارتیشن دو جداره 

جداسازی فضاها و استفاده مناسب از فضاها ، حفظ حریم و حفظ آرامش محیط کار و …

دلایل استفاده از پارتیشن  می باشد .  برای مشاهده انواع پارتیشن روی لینک پارتیشن دوجداره کلیک کنید.

میز مدیریت

یکی از مهمترین قسمت های اتاق هر مدیر، میز آن می باشد.  در واقع میز مدیریت جلوه ی خاصی دارد

و باید در انتخاب آن دقت شود ، هر چه ظرافت بیشتری به خرج دهیم و در انتخاب خود

طرح های جالب و امروزی را مد نظر قرار دهیم طبیعتا انتخاب مناسب تری خواهیم داشت.

گروه معماری کاریس برای مدیران محترم شرکتها ، میزهای بسیار زیبایی طراحی می کند

که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. برای مشاهده ی انواع میزها روی لینک میز مدیریت کلیک کنید.

میز کار گروهی

معمولا برای آن دسته از کارمندان و پرسنل یک شرکت یا اداره ، که وظایفشان مشابه به هم است

و در یک دپارتمان کاری قرار دارند  از میز کارگروهی استفاده می شود.

میز کارگروهی هم جزء مبلمان اداری است. دلیل استفاده از میز کار گروهی

کنار هم بودن تلفنها ، کامپیوترها و همچنین وصل کردن آنها به هم است.

می توان از جدا کننده ها در میز های کارگروهی برای حفظ حریم شخصی

استفاده کرد و هم می توان جدا کننده ها را نصب نکرد. برای مشاهده  میزها روی میزکارگروهی کلیک کنید.

میز کنفرانس 

میز کنفرانس هم جزء مبلمان اداری است و معمولا در کنفرانس ها و جلسات کاری استفاده می شود .

در زیر ۲ مدل از میز کنفرانس ها آورده شده است برای مشاهده ی میزها روی لینک میز کنفرانس کلیک کنید .

صندلی و مبل

صندلی و مبل هم جزء مبلمان اداری به شمار می آید . انواع مختلف صندلی ومبل ها را می توانید در صفحه ی صندلی و مبل ببینید .

قفسه و فایل

آخرین جزء از مبلمان اداری ، قفسه و فایل است . در واقع قفسه و فایل محل نگهداری اسناد می باشد

و از این لحاظ اهمیت زیادی دارد همچنین باید طراحی مناسب ، به روز و زیبایی داشته باشد .

در زیر ۲ نمونه قفسه و فایل آورده شده است . برای مشاهده ی نمونه های بیشتر روی لینک قفسه و فایل کلیک کنید .

خارجی